niedziela, 3 marca 2013

All in, czyli "no to jedziemy".

Witam Was kochani! :)

Nazywam się Ania, w styczniu skończyłam siedemnaście lat i jednocześnie moją krótko-długą przygodę z halową siatkówką. Sportem interesuję się tak naprawdę odkąd pamiętam. Wiele jest dyscyplin, które mnie fascynują i ciekawią, jednak nie na wszystkich z nich się znam. Na tym blogu postaram się pisać o najnowszych wydarzeniach ze świata tenisa, siatkówki oraz pływania. Prócz tego postaram się informować o datach kolejnych meczów, turniejów i zawodów. Raz na jakiś czas zdarzy mi się napisać mały felieton, zbiorów przemyśleń na pewne tematy dotyczące wcześniej wymienionych sportów.

A żeby nie rzucać słów na wiatr, opiszę jak ta relacja ja-sport wyglądała na przestrzeni lat-krótko, aby nie zanudzić na wstępie. Odkąd pamiętam jestem w bliskim związku z piłką nożną, którą to pokazał mi mój tata, kiedy skończyłam jakieś sześć czy siedem lat. Od tamtego czasu kibicuję Barcelonie, pamiętam czasy wspaniałego Realu Madryt, triumfującego Liverpoolu, który już chyba zawsze będzie miał honorowe miejsce w moim sercu. Od tamtego czasu trochę się zmieniło. Oprócz wspomnianych The Reds i Barcy sympatyzuję również z powszechnie nielubianym Bayernem Monachium. :)
Pływaniem interesować zaczęłam się głębiej po pamiętnych Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie. Wcześniej oglądałam zawody jako mała dziewczynka, ale niewiele z nich pamiętam oprócz mniejszych i większych triumfów Otylii Jędrzejczak. 
Przechodzę teraz do moich dwóch największych miłości, czyli siatkówki i tenisa. Popularny "volley" zachwyca mnie od 2007 roku, kiedy to zakochałam się w naszej męskiej reprezentacji, Skrze Bełchatów i Vfb Friedrischafen(za sprawą fantastycznego Jochena Shoepsa). Od tamtego czasu zawzięcie siedzę przed telewizorem i komputerem oglądając ligę polską i włoską, ucząc się ciągle i podglądając najlepszych. Tenis jest za to dla mnie stosunkowo nową fascynacją, bo głębiej interesuję się nim od 2011 roku.

(Hmm.. i tak wyszło dłużej niż zakładałam)

Myślę, że na wstępie to tyle. Wpisy powinny się pojawiać regularnie co weekend. Postaram się jednak pisać trochę częściej. Na koniec reklama fantastycznego forum dotyczącego damskich rozgrywek tenisa- mnóstwo wpisów, ludzi znających się na rzeczy, odmiennych temperamentów, ale przede wszystkim ogrom informacji, dat, terminów i ciekawostek. Gorąco zapraszam!
 




1 komentarz:

  1. Trochę nas łączy.
    Siatkówka. Miłość do Barcy... Ojj tak :D

    OdpowiedzUsuń